PULS GRADA · moda

Bojana Ugrešić, mlada modna kreatorka i stilista iz Novog Sada promotivni materijal za kolekciju proleće/leto 2018. snimala je u Crnoj Gori. Kolekcija je inspirisana lepotom i ženstvenošću. Kroz graciozne i elegantne forme korišćenjem pet vrsta svila i najfinijih prirodnih tkanina interpretira povezanost duše, tela i uma kroz element trojstva koji se provlači u svim delovima kampanje kao i vrednostima brenda.

Ono što prvo upada u oči jesu divni i bogati materijali od kojih su načinjene maksi haljine za svečane prilike.

„Svila, organdin, muslin u lepršavim i bogatim slojevima mlečnobele, puderroze i karmincrvene stvaraju sliku žene koja reflektuje snagu koju možemo simbolično predstaviti dualnošću i jedinstvom ženstvenosti i jačine u isto vreme. Plemeniti materijali, dugačke siluete, senzibilno oslikavanje ženskih linija i balansiranje s drapiranim elementima koji se stapaju oko ženstvene figure povezuju celu kolekciju‟, kaže Bojana Ugrešić.

Ono što je bila inspiracija pri stvaranju ove kolekcije jeste priroda u svim izvorima i formama, pa tako sunce i voda kao i elementi prelepog eksterijera Crne Gore uz nekoliko vibrantnih odevnih komada, predstavljaju savršeno okruženje za ovakvu priču. A na pitanje zašto baš Crna Gora, Bojana objašnjava:

„U Crnoj Gori sam sarađivala tokom proteklih godina s predivnim ljudima, tako da uvek rado dolazim i van poslovnih obaveza. Primorje, prestonica, Skadarsko jezero, planine i duhovna mesta kojima je zemlja bogata – svaki put otkrijem neku novu lepotu i sasvim je sigurno da ću joj se uvek vraćati kao i to da me prelepi trenuci vezuju za nju.‟

Bojana Ugrešić je ušla u svet mode posredno, radeći kao stilista velikih zvezda.

„Prva haljina koju sam kreirala nakon dugogodišnjeg posla stiliste bila je baš za projekat u Crnoj Gori. U pitanju je haljina za muzički spot Pamuk Zdravka Čolića. Haljina simboliše cvet pamuka i celokupna radnja je smeštena na Žabljak/Durmitor. Od tog momenta postojala je moja želja da upravo u momentu kad odlučim da napravim prvu celokupnu kolekciju, ovde napravim njen zapis‟, kaže Bojana.

Ono što je interesantno, jeste da i u kolekciji postoji haljina koja simboliše cvet bele ruže i samim tim jedan novi ugao stvaralaštva i simbolično rađanje jedne nove priče. Cveće je za Bojanu nepresušan izvor inspiracije, i po njenom mišljenju usko je povezano sa senzibilitetom i gracioznošću svake žene.

„Kad je odeća u pitanju, nikad ne bih napravila komad koji i sama ne bih s oduševljenjem ponela. Svakom odevnom komadu je posvećeno mnogo pažnje kako bi mogao biti lak, jednostavan, elegantan i veoma jedinstven. Kao i nosiv u različitim prilikama. Odevne kombinacije su prilagođene prilikama u kojima je žena najgracioznija, pa je deo kolekcije namenjen senzualnim ženama koje vide ove haljine kao savršene za svoje venčanje i posebne prilike, prilike u kojima je potreban spoj nežnih materijala i elegancije ili poslovne kombinacije s dozom ležernosti‟, opisuje svoju kolekciju Bojana Ugrešić.

Mlada Marija Miljević, pobednica Ellite Montenegro 2016 i Lidija Lešić, model i modni influenser iz Hrvatske – lica su nove kampanje, koje su na lični poziv kreatorke pristale da ponesu ove modele. Kampanja je rađena pet dana i video i fotografije koje su radili Rale Radović i Dušan Stojančević u najlepšem svetlu oslikavaju eksterijer Petrovca, ostrvo Svetu Nedelju, Reževiće, Perast, Veliku plažu i Gospu od Škrpjela. Svi detalji kampanje za proleće/leto 2018. u septembru će biti na sajtu www.bojanaugresic.com.

Kendall Jenner u kampanji za La Perla donji veš 20. Internacionalna smotra mode u Kotoru Ljetnji trendovi Najgori modni komadi · ·